آکادمی ‌زبان آلمانی انجل در حال‌حاضر‌‌ در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و وین اتریش ‌اقدام به برگزاری دوره های مقدماتی و‌پیشرفته زبان آلمانی و آزمون های بین المللی‌ زبان آلمانی،TestDaF و ÖSD مینماید. آکادمی ‌زبان آلمانی انجل در حال‌حاضر‌‌ در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و وین اتریش ‌اقدام به برگزاری دوره های مقدماتی و‌پیشرفته زبان آلمانی و آزمون های بین المللی‌ زبان آلمانی،TestDaF و ÖSD مینماید.
colorize

تخفیف 35 درصدی کتاب های آموزشی

(به جز کتاب Menschen)

در مرکز انجل تهران و شیراز به صورت حضوری

colorize

دوره های فوق قشرده A1 تا B2 پیوسته  

A1 مدت دوره: 32 روز

A1 تا A2 مدت دوره: 64 روز

A1 تا B2 مدت دوره: 100 روز

آکادمی بین المللی زبان آلمانی انجل 

آکادمی بین المللی زبان آلمانی انجل یکی از اولین و بزرگترین مراکز برگزاری آزمون های ÖSD . TestDaF . TestAS   در دنیا بوده و بیش از 7 سال است که در شهر های شیراز.اصفهان و تهران اقدام به برگزاری این مهم می نماید.

آکادمی بین المللی زبان آلمانی انجل به عنوان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین مراکز برگزاری دوره های آموزشی در سطوح A1.A2.B1.B2.C1.C2  با سابقه آموزشی 10 سال متمادی، اخیرا شعبه ای را در قلب پایتخت اتریش (وین) تاسیس نموده است.

اساتید حرفه ای و مجرب

یکی از وجوه تمایز آکادمی انجل با سایر موسسات مشابه استفاده از برترین و مجرب ترین اساتید زبان آلمانی بوده و این مهم در نتیجه کسب گردیدده توسط داوطلبین مشهود می باشد.

پنل کاربری هوشمند و حرفه ای

کلیه داوطلبین آزمون های بین المللی انجل در بدو ثبت نام آزمون در پنل کاربری آکادمی انجل ثبت نام نموده و کلیه اطلاعات مربوط به آزمون های ثبت نام شده ،ثبت نام آزمون،دریافت کارنامه ، کارت ورود به جلسه و اطلاعیه های مهم را دریافت می نمایند.

پشتیبانی آنلاین حرفه ای

15 خط داخلی تلفن گویا به همراه 7 پشتیبان آنلاین همواره آماده پاسخ گویی کلیه سوالات و رسیدگی به درخواست های داوطلبین محترم می باشند.کلیه این درخواست ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهند شد.

آزمون ÖSD

آزمون ÖSD یا  Osterreichische Sprachdiplom Deutsch یک مدرک رسمی زبان آلمانی، اتریشی و سوئیسی است که به منظور اخذ ویزای اقامت یا تحصیل در این کشورها الزامی می باشد. به این مدرک زبان مدرک دیپلم زبان اتریشی نیز می گویند. امتحان ÖSD در سطح بین المللی شناخته شده است و امتحان ها در راستای چهارچوب مرجع مشترک اروپا می باشد.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام  آزمون ÖSD 

colorize

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی Schreiben سطوح B1 و B2

رفع اشکال ، ارزیابی و تصحیح متون توسط ممتحنین

colorize
ثبت نام دوره های زبان آلمانی در مرکز انجل در تهران
colorize
شروع دوره های زبان آلمانی در مرکز انجل در وین
آزمون TestDaF

آزمون TestDaF شامل سه سطح TDN 3,4,5 می باشد. این سطوح از مرجع مشترک اروپایی برای زبان هاتبعیت می کنند و همچنین گواهینامه معتبری در اختیارتان قرار می گیرد که امکان قیاس مهارت های زبانی شما را در سطح بین الملل فراهم می کند.

  • دارای اعتبار نامحدود
  • مورد تایید تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آلمان
  • ارزیابی دقیق از مهارت های گفتاری و نوشتاری
  • امکان ارائه گواهینامه TestDaF جهت دستیابی به فرصت های شغلی

اطلاعات بیشتر و ثبت نام  آزمون TestDaF 

ثبت نام آزمون TestDaF
| انواع آزمون TestdaF
| شعب آزمون TestDaF
اساتید حرفه ای ، مجرب و آموزش دیده

برترین اساتید زبان آلمانی با سابقه تحصیل و زندگی در کشور آلمان میزبانی حرفه ای در جهت رشد و پیشرفت دانش زبان آلمانی  شما خواهند بود.

دوره های آلمانی انجل

آکادمی بین المللی زبان آلمانی انجل به عنوان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین مراکز برگزاری دوره های آموزشی در سطوح A1.A2.B1.B2.C1.C2  با سابقه آموزشی 10 سال متمادی،پذیرای بیش از 6000 دانشپذیر و علاقه مند به زبان آلمانی بوده است.

  • کلاس های هوشمند 
  • تنوع زمانی گسترده
  • انواع دوره های ترمیک ، فشرده و فوق فشرده
  • پنل کاربری دانشپذیری هوشمند و حرفه ای 
  • کتابخانه و لابراتوآر تخصصی زبان آلمانی
  • اینترنت پرسرعت رایگان
ثبت نام دوره های آلمانی
| دوره های آلمانی
| شعب برگزاری

گلچینی از انیمیشن ها و پادکست های صوتی جذاب

جهت افزایش سطح آموزشی و تقویت Hören  و Sprechen